2013年7月1日 星期一

004 { 失蹤記憶 }


不上班的人要 KEEP FIT,否則好容易山泥傾瀉,
我指身形。所以我迫自己每晚跑步。

故意揀食飯時間,因為公園嘅緩跑徑最少人,甚至冇人。

但係今晚有人。

跑到第三圈嘅時候,眼尾睄倒有一個女人忽然坐咗喺燈柱下面張長櫈,腿長,身材好。

我故意放慢速度想望多兩眼,又怕太刻意,唯有跑多圈再『目及』。

好彩﹗佢仲喺度。

點解知佢身材好?當一個女人着住鬆鬆嘅運動衫都仲睇到曲線,咁點都有返咁上下嘅。

~﹗佢好似發現我望佢,望返過嚟…

目光相接,我不自禁停步。

似曾相識的感覺,月色欲蓋彌彰,無法抑止的悸動漸漸蔓延全身。

美人,豪無疑問。而我並非因此而憾動着。

我認識她。

也許…可能…是上一世吧。

我們約定了要重逢,所以她今晚故意在我家樓下等我。

不然為何一個穿 PRADA 波鞋,手上戴着一隻價值十萬的 Cartier 手錶的女人,會夜晚七時許出現在緩跑徑?又唔係跑步?

她這身氣質與行頭,只應出現在半山豪宅會所。

而這裡是筲箕灣。

她靜靜望着我,彷彿等着我走向她。

猶豫之際,突然一左一右,兩個男人已把我挾在中間。

「你好﹗朋友~ 可唔可以同你傾吓計?」

原來是傳教的傢伙,白恤衫西褲、黑色名牌插在胸前。

我也看不清是末世聖徒還是摩門教了,總之好煩。

「唔好意思,我跑緊步。唔傾嘞 ~

左邊男:「但係你停低咗。」

右邊男:「即係你都想休息吓。」

「係,不過我唔覺得同陌生人傾計係休息。唔該晒 ~

佢兩個竟然仲唔走。

左邊男:「我地唔係陌生人。」

右邊男:「我地係你嘅弟兄。」

左邊男:「不如你睇清楚個牌先。」

他把名牌除下湊近我的眼前。我見到上面刻着:

QUIT

我呆了:「你地係…」

「不上班族。」

「歡迎你加入﹗」

圖書館怪老頭個樣浮現,有點腦衝血感覺。

「我冇加入﹗亦唔會加入﹗」我大吼。

二人錯愕,對望一眼。

左邊男:「唔係喎,組織嘅會訊話你係大長老推介入會,喺中央圖書館進行咗入會儀式架喎~﹗

「佢係有俾過張 FORM 我填,不過我即刻揸埋一舊掉咗入垃圾桶嘞﹗」

二人鬆一口氣。

右邊男:「咁就啱喇。」

左邊男:「我地冇揾錯人。」

「我話我冇入會,掉咗張 FORM 入垃圾桶呀~~﹗」

右邊男:「我地不上班族嘅入會儀式…」

左邊男:「就係睇完張 FORM 將佢用力揸埋一舊,再掉落最就近嘅垃圾桶。」

右邊男:「恭喜你~~﹗弟兄。你揀啱咗﹗」

左邊男:「你將會得到新生命,一個每日都瞓到自然醒嘅世界等緊你。」

呢一刻,我發現美女唔知幾時已經消失咗﹗

一股失落化成莫名憤怒。

「你兩個再唔行開都會得到新生命。」

我推開兩條騎呢人,再喺公園兜咗個圏周圍揾下,

只係揾到飛蟻同蝸牛…
 

**************************************************
 
蔭權八年,民不聊天。

因為做人太累,放工唔想講嘢。

估唔到佢唯一俾人認同嘅德政,竟然係幫香港人爭取咗幾個國家嘅 WORKING VISA,等三十歲以下年青人可以選擇放下一切,到異地遊學短居。

從港人踴躍投入WORKING HOLIDAYS 呢個現象,証明咗三樣嘢:

1.      好多人唔滿意自己嘅生活,想出走。

2.      好多人唔想留喺香港。

3.      好多人唔想返工。

4.      曾蔭權應該做旅發局,唔應該做特首。

SORRY~! 打多咗個 POINT

「如果一個人去完澳洲摘士多啤梨,回來繼續上班儲錢供樓。即是那段日子毫無反省,只是去了一趟長旅行。」

圖書館怪老頭說。

WORKING HOLIDAYS 並不能改變你的人生,若你最後還是回到『系統』裏。」

「你指的『系統』是…?」

「社會奴化你的地方,小時候是『學校』,長大後變作『公司』。」

「你太極端了吧﹗雖然我對公司也沒好感,但也不覺得自己是奴隸。」

「這就是現代人最大的悲哀,古代的奴隸至少知道自己是奴隸。」

我沉默,無謂同佢爭辯。始終我條命喺佢手上,而家揸車嗰個係佢。

「你知道一個完成型的『沉睡的人』是怎樣的嗎?」

我搖頭。果然,他自顧自說下去。

「就是上班、下班、上班、OT、下班、上班、OT、下班……
    跟着臨睡前自動接收『植入指令』:透過看電視。不斷重複同一樣的生活,對世界發生的任何事情都沒興趣,尤其是政治。」

我冷笑:「哈、哈哈~﹗ 不過我在你說的那個負責發放『指令』的電視台工作了十年,我肯定這些科幻情節不可能發生。」

「你讀大學的時候比現在關心政治吧?」

我想一想,好似又係咘。

「進了電視台之後,你連 YAHOO 新聞政治版也少看吧?」

越聽越不自在,一股莫名不安蠢蠢欲動。

「你不知道今天是什麼日子吧?」老頭忽然問。

「我當然知道,你當我白痴嗎?今天是六月四日嘛 ~

他深深地吸一口氣,神色凝重地期盼我說下去。

「對﹗你記得?」

「記得什麼?」

「六月四日…」

「我知今天是六月四日,那又怎樣?你生日?」

他再沒講半句話,一路專心駕駛。

這副神態很熟稔,去年周詠琪好像也問過我同一個問題。

之後她也是萬分凝重,神情好像得知我生 CANCER 似的

六月四日,到底發生過什麼事?
 
 

4 則留言:

  1. honest saying
    你個3個原因充滿負面同逃避既感覺, 我相信有相當數量既人係帶住熱情, 希望同迎接去展開一個WORKING HOLIDAY既旅程。

    出去見識多D,接觸下不同既文化,係當地吸引下自己有興趣既知識同經驗。增廣見聞後再實踐落日常生活,社交,工作,甚至同岩傾既人分享。經濟情況許可既話成件事其實可以好美好,有多方面既得益。

    我相信2種人都有既~

    THOMAS (我中文差唔太識用標點符號勿見怪><)

    回覆刪除
  2. 可否寫快點,很想看,因為我是不上班族,嘿嘿!

    回覆刪除
  3. Thomas:多謝你的意見,仲有,你D中文都唔係咁差啫~

    ---流河

    回覆刪除
  4. @n@: 盡量啦~!雖然我都係不上班族,不過平日仲要做FREELANCE。不過都多謝妳嘅支持:)

    ---流河

    回覆刪除